اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


افزایش سرعت باز شدن وبسایتها با مرورگر فایرفاکس 9

 همزمان با عرضه نسخه 9 این مرورگر موزیلا اعلام کرده که فایرفاکس 9 از نظر سرعت مزایای قابل توجهی در مقایسه با نسخه های قبلی این مرورگر دارد

این شرکت مدعی است با استفاده از فناوری موسوم به Type Inference توانسته سرعت عملکرد جاوااسکریپت در این مرورگر را به میزان زیادی افزایش دهد.
این افزایش نسبت به نسخه قبلی فایرفاکس 30 درصد برآورد شده است. برخی موسسات مستقل هم در آزمایش هایی که به عمل آورده اند این رقم را تایید کرده اند.

جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

www.mozilla.org/en-US/products/download.html

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 6 / 9 / 1390برچسب:فایر فاکس 9 , دانلود فایرفاکس 9 , مرورگر firefox 9 , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معرفی سایت معتبر تلفن همراه

 در این پست قصد معرفی یک سایت بسیار جالب در مورد تلفن همراه  دارم امید است مورد عنایت و پسند شما جوانان گرامی قرار گیرد . سایت موبنا یک سایت فعال تلفن همراه می باشد که با گشت و گذاری در آن می توانید به برسی گوشی های جدید ، قیمت انواع گوشی ها ، دانلود نرم افزار و بازی و آخرین اخبار موبایل بپردازید . جهت ورود به سایت مذکور برروی لینک زیر کلیک نمایید .

www.mobna.com/

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 28 / 9 / 1390برچسب:سایت موبنا , آدرس سایت موبنا, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حضور فرماندار ، بخشدار و معاون فرمانداری زرین دشت در نماز جمعه شهر دبیران

در این مراسم فرماندار زرین دشت به ایراد سخنرانی در بین الصلاتین پرداخت .  اقتصادی به بیان سخنانی در زمینه امور عمرانی شهردبیران پرداخت و گفت حوادث ناگواری در یک ماه اخیر در مسیرهای منتهی به شهر دبیران اتفاق افتاده که طی تماس های تلفنی و نامه نگاری پیگیری های لازم جهت اصلاح و آسفالت این مسیر انجام شده است. از مهندس فدایی مدیرکل راه و ترابری نیز می خواهیم  که این خواست مردم هرچه سریعتر محقق شود.

جهت مطالعه کامل به ادامه مطلب رجوع نمایید.


ادامه مطلب
نويسنده: dabiran1 تاريخ: 28 / 9 / 1390برچسب:نماز جمعه دبیران , فرماندار زرین دشت , اخبار دبیران , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آموزش سریع تایپ 10 انگشتی

 در این گفتار به اختصار، روش تایپ ۱۰ انگشتی آموزش داده می شود. همانطور كه می دانید، تایپ ده انگشتی مهارتی است كه به شما امكان می دهد تا بدون نگاه كردن به صفحه كلید، با سرعتی بیش از ۵ برابر افراد عادی (۱۸۰ حرف در دقیقه) تایپ نمایید

 /\/\برای مشاهده متن کامل به ادامه مطلب رجوع کنید

  /\


ادامه مطلب
نويسنده: dabiran1 تاريخ: 19 / 9 / 1390برچسب:آموزش سریع تایپ 10 انگشتی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتیجه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 شهر دبیران

بنا بر اظهارات یکی از اعضای شورای شهر دبیران ، جمعیت شهر دبیران در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال نود به 12150 نفر رسیده است که نسبت به پنج سال قبل حدود سه هزار نفر به جمعیت آن اضافه شده است . ناگفته نماند آمار عشایر شهر دبیران که اکثراً ساکن دبیران هستند به آمار عشایر زرین دشت اضافه شده است که جای بسی تامل دارد .البته هیچگونه آمار رسمی از سوی مرکز آمار ایران اعلام نشده است که در صورت اعلام بلافاصله در این وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 18 / 9 / 1390برچسب:جمعیت شهر دبیران , نتیجه سرشماری سال 90, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

5 گوشی برتر لمسی

 پنج گوشي برتر از نظر ارايه خدمات متعدد به كاربران با دغدغه‌هاي خاص معرفي شدند. 
در توضيح رده‌بندي اخير مبني بر برترين تلفن‌هاي همراه در ماه‌هاي جاري آمده است: به دليل اينكه مشتركان تلفن‌هاي خود را همه‌جا حمل و در تمام وقايع روزانه از آن استفاده مي‌كنند، بايد مدلي انتخاب كنند كه شايسته باشد و به انتظارات آن‌ها پاسخ بدهد. 
سي‌نت پنج مدل از اين تلفن‌هاي هوشمند را كه به عقيده خودش از بهترين‌ها براي كاربردهاي مختلف هستند، معرفي كرده است كه به شرح زير است: 
1. گالكسي نكسوس سامسونگ: از اين تلفن همراه به‌عنوان بهترين تجربه آندرويد نام برده شده كه سيستم عامل آن با آندرويد 4.0 كار مي‌كند و در جايگاه خودش به‌عنوان يكي از عالي‌ترين گوشي‌ها مطرح شده است. 
نسخه به روز شده آندرويد 4.0 اين محصول كه به آيس‌كريم سندويچ شهرت دارد، كاربردهاي جديد و جذابي را به ارمغان آورده است و علاوه بر اين‌ها طراحي هوشمندانه، نمايشگر زرق و برق‌دار و كاربرد داخلي مهيج از ديگر مزاياي اين گوشي به حساب مي‌آيد. 
حذف منحني يادگيري آندرويد توسط اين نسخه و شباهت اين ورژن به ساير دستگاه‌هاي گالكسي سامسونگ در برقراري تماس از نقاط ضعف اين دستگاه به شمار مي‌رود؛ قيمت اين دستگاه حدود 869.99 دلار است. 
2. اچ‌تي‌سي ريزاند: اين گوشي داراي طراحي زيبا و كاربرپسند است و عملكرد آن به گونه‌اي طرح‌ريزي شده است كه تجربه شنيداري خوبي را در حوزه موسيقي فراهم‌ مي‌كند. 
اين گوشي داراي صفحه‌نمايش 4.3 اينچي، پردازشگر 1.5 گيگاهرتزي، دوربيني با قدرت 8 مگاپيكسل با فلاش LED در پشت و هم‌چنين دوربيني 2 مگاپيكسلي در جلو و خدمات نسل چهارم ورايزون است، هرچند كه بدنه‌اي بزرگ دارد و كيفيت تماس‌هايش نيز مي‌تواند بهتر از اين باشد؛ قيمت اين دستگاه حدود 299.99 دلار است. 
3. آيفون 4S: اين گوشي كه لقب بهترين تلفن هوشمند چندرسانه‌يي را به خود اختصاص داده به‌عنوان يكي از محبوب‌ترين گوشي‌هاي خانواده‌هاي مجلل و سلطنتي شناخته شده است و حتي اگر شاخصه نسل چهارم و نمايشگر بزرگ اين گوشي از آن گرفته شود، باز هم به دليل دارا بودن IOS5، سيستم هوشمند صدا و دوربين جذاب با قدرت بالا يكي از بهترين انتخاب‌ها براي افرادي خواهد بود كه به‌روز بودن برايشان اهميت دارد. 
آيفون 4S به نسبت نسخه‌هاي گذشته داراي پردازنده سريع‌تر، دوربين با قدرت بالاتر و به‌روزتر، مزاياي IOS5 و سيستم ياري‌رسان صوتي مفيد و جذابي است؛ قيمت اين دستگاه نيز 399.99 دلار است. 
4. موتورولا رزار: اين گوشي هرچند چندان زيبا نيست اما با دوام و با كيفيت به شمار مي‌رود و داراي امكاناتي چون GPS، دوربين 2 مگاپيكسلي و البته داراي نقاط ضعفي است كه فقدان دكمه شاتر عكاسي و كيفيت پايين عكس‌ها در بهترين حالت دو مورد از اين‌ها است؛ اين دستگاه داراي قيمت 139.99 دلار است. 
5. سامسونگ گالكسي اس 2: اين دستگاه داراي طراحي پيچيده و دوربيني خوب است كه نسخه ويندوز فون 7.5 را برروي نمايشگر سوپر آمولد به اجرا درمي‌آورد و داراي دو دوربين و پردازشگر سريعي به قدرت 1.4 گيگاهرتز است، هرچند كه بايد صفحه نمايش عريض‌تري داشته باشد و اين مي‌تواند به‌عنوان نقطه ضعفي مطرح شود؛ قيمت اين دستگاه 449.99 دلار است. 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 14 / 9 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com