اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


نتایج شمارش آرا در دوره قبل انتخابات مجلس داراب و زرین دشت

نتایج شمارش آرا در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت در دوره قبل

کل آرای ماخوذه : 108500

 

 

27600

محمد مهدی افشاری

1

 

 

26500

اسکندر بهمنی

2

 

 

13800

نبی اله احمدی

3

 

 

11700

حجت الاسلام بابایی

4

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 29 / 11 / 1390برچسب:نتایج شمارش آرا در دوره قبل انتخابات مجلس داراب و زرین دشت , اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معارفه شهردار جدید دبیران

 بلاخره پس از مدتها کشمکش ، مراسم معارفه شهردار دبیران با حضور فرماندار زرین دشت ائمه جمعه و جمعی از مسئولین برگزار شد . در این مراسم از زحمات پور ملانظری سرپرست شهرداری تقدیر بعمل آمد و آقای یاسر شریعتی  به عنوان شهردار دبیران معرفی شد . گفتنی است آقای شریعتی قبلاً شهردار دبیران و پس از آن به سمت معاون فرمانداری زرین دشت انتخاب شده بود . 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 29 / 11 / 1390برچسب:شهردار دبیران , فرمانداری زرین دشت , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت

 خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس اسامی کاندیداهای قطعی شده این جبهه در چند شهرستان فارس را اعلام کرد.

مجید فروردین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: صورت اسامی کاندیداهای این جبهه مجلس نهم در سطح استان فارس به مرکز ارسال و اعلام شده است.

وی افزود: اسامی افرادی که در مرکز مورد تایید قرار گرفته‌اند، به تدریج اعلام می‌شود که در حال حاضر کاندیداهای هشت حوزه انتخابیه در شهرستان‌های استان فارس تایید و اعلام شده است.

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان استان فارس اضافه کرد: رحیم زارع از آباده، بوانات و خرم بید، محمد سقایی از استهبان و نی ریز، نبی الله احمدی از داراب و زرین دشت، محمدرضا رضایی از جهرم، شاهین محمدصادقی از کازرون، محمدحسین دوگانی از فسا، عنایت‌الله هاشمی از سپیدان و موسی موسوی از لامرد مورد تایید این جبهه از مرکز قرار گرفته‌اند.

فروردین ادامه داد: به یاری خدای متعال اسامی دیگر کاندیداهای این جبهه در سایر شهرستان‌های استان فارس در چند روز آینده اعلام می‌شود.البته وی در دوره قبل انتخابات مجلس در شهرستان داراب جزء جبهه رایحه خوش خدمت وارد عرصه انتخابات شد .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 28 / 11 / 1390برچسب:جبهه متهد اصولگرا در داراب و زرین دشت , اخبار انتخابات داراب و زرین دشت , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

آخرین اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت

 

 

 

   تازه ترین خبرها در شهرستان داراب حاکی از رد صلاحیت اسکندر بهمنی از کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان زرین دشت و داراب می باشد و صلاحیت وی برای انتخابات مجلس از سوی شورای نگهبان احرازنشده است . گفتنی است آقای بهمنی یکی از بختهای نمایندگی مجلس در شهرستان داراب و زرین دشت بوده است و در دوره قبل حائز رتبه دوم شد و از حضور در مجلس بازماند .

 

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 23 / 11 / 1390برچسب:آخرین اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت , رد صلاحیت اسکندر بهمنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت

 فعالیت گسترده حجت الاسلام بابایی جهت صیانت از آرای قبلی خود در محدوده شهرستان زرین دشت : به گفته یکی از نزدیکان وی طی چند هفته گذشته  حجت الاسلام بابایی عزم خود را جزم کرده تا نه تنها آرای قبلی خود را بدست آورد بلکه حداکثر آرای منطقه زرین دشت را به خود اختصاص دهد ، به همین دلیل وی فعالیتهای خود را در سطح شهرستان زرین دشت گسترش داده است و به مناطق مختلف شهرستان سر کشی نموده و توانسته تاحدودی مردم را به سوی خود جذب کند به گفته وی فعالیتهای ستاد ایشان در سطح شهرستان داراب نیز بسیار خوب و گسترده می باشد و در این دوره از آرای خوبی در سطح شهرستان داراب برخوردار می باشند.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 11 / 1390برچسب:انتخابات مجلس داراب و زرین دشت , اخبار انتخابات مجلس داراب , اخبار انتخابات مجلس زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت

 

 یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس در شهرستانهای داراب و زرین دشت حجت الاسلام بابایی می باشد . وی یکی از کاندیداهای منطقه زرین دشت می باشد که در دوره گذشته توانست بیشترین رای را در منطقه ایزدخواست ، دبیران و شهرستان زرین دشت به دست آورد و اکنون هم فعایتهای انتخاباتی خویش را شروع کرده است.

 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 21 / 11 / 1390برچسب:اخبار انتخابات داراب و زرین دشت , انتخابات مجلس داراب و زرین دشت , بابایی , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تشکیل جبهه منتقد دولت توسط علی مطهری

در پی مذاکرات شب گذشته  شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان علی مطهری، علی عباسپورتهرانی و حمیدرضا کاتوزیان از لیست انتخاباتی حوزه انتخابیه تهران این جبهه برای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حذف شدند.

علی مطهری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی پس از انتشار فهرست جبهه متحد اصولگرایان، اعلام کرد به طور جداگانه فهرستی تحت عنوان " منتقدان دولت دهم" ارائه خواهد کرد.

وی با اعلام این خبر اظهارداشت: لیست "منتقدان دولت دهم" در دو یا سه روز آینده منتشر خواهد شد.

علی مطهری پس از پایان جلسه انتخاباتی امروز خود با جمعی از نمایندگان منتقد دولت، گفت: در این جلسه حمیدرضا کاتوزیان به عنوان سخنگوی جبهه منتقد دولت انتخاب شد.

علی مطهری در گفت‌وگو با «خانه ملت» درباره نشست انتخاباتی خود که با حضور جمعی از نمایندگان منتقد دولت برگزار شد، گفت: در این نشست ضمن تبادل‌نظر بین اعضا، بنده بعنوان رئیس و آقای کاتوزیان به عنوان سخنگوی این جبهه انتخاب شدیم.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 11 / 1390برچسب:جبهه منتقد دولت در انتخابات مجلس , تشکیل جبهه منتقد دولت توسط مطهری , اخبار انتخابات مجلس داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

نتایج نظر سنجی انتخابات مجلس دوره نهم

 

 به نظر می رسد نتایج نظرسنجی های اخیر در باره رویکرد مردم به گروههای سیاسی حاضر در انتخابات، سران جبهه پایداری را نگران کرده است.

طبق آخرین نظرسنجی ها، حتی کاندیداهای مشهور جبهه پایداری از نامزدهای مستقل هم محبوبیت کمتری دارند و در مقابل، جبهه متحد اصولگرایان از بیشترین اقبال برخوردار است.

این وضعیت باعث شده برخی از اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری از طریق ارتباط با جبهه متحداصولگرایان از آنان بخواهند نام آنها را فارغ از تشکلی که به آن وابسته اند در لیست خود قرار دهند.

تکروی این اعضا موجب نگرانی دیگر نامزدهای جبهه پایداری شده است.

تاکنون از نتیجه این تلاشها خبری منتشر نشده است.

پیش از این، اخباری در باره اختلاف نظر شدید میان اعضای جبهه متحد در باره پیوستن یا جداشدن از جبهه متحداصولگرایان منتشر شده بود.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 11 / 1390برچسب:انتخابات مجلس نهم , نظرسنجی انتخابات مجلس نهم , اخبار انتخابات داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

حضور رهبری در انتخابات

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 11 / 1390برچسب:حضور رهبری در انتخابات, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رهنمودهای ولایت برای هفت دوره انتخابات مجلس

 

 

 

انتخابات - در طول ۷ دوره گذشته انتخابات مجلس شوراي اسلامي، امام خميني رحمه الله عليه طي دوره‌هاي اول تا سوم و مقام معظم رهبري طي دوره‌هاي چهارم تا هفتم، بيانات و مواضع بسيار مهمي در زمينه انتخابات داشته­اند.
در گزارش حاضر كه برگرفته از تحقيق و پژوهش انجام شده توسط اداره كل آموزش و پژوهش سياسي سازمان صدا و سيما  است، محورهاي مهم بيانات و سخنان امام  و مقام معظم رهبري در دوره ۶ماهه منتهي به ۷ دوره انتخابات مجلس گردآوري شده و مورد تجزيه و تحليل قرار گرفته شده است.

با بررسي و تجزيه و تحليل سخنان حضرت امام خميني‌ و مقام معظم رهبري در زمينه انتخابات مجلس در دوره ۶ ماهه منتهي به ۷ دوره انتخابات گذشته مجلس، نكات ذيل استنباط مي‌شود.

 


ادامه مطلب
نويسنده: dabiran1 تاريخ: 17 / 11 / 1390برچسب:انتخابات مجلس داراب و زرین دشت , اخبار انتخابات مجلس داراب , اخبار انتخابات مجلس زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تایید صلاحیت 209 کاندیدای دیگر

بنابر گزارش وبسایت انتخابات مجلس نهم صلاحیت 209 نفر دیگر از کاندیداهای انتخابات مجلس نهم تایید شده است ،  و به احتمال زیاد صلاحیت آقای بهمنی و بابایی از کاندیداهای انتخاباتی شهرستان داراب و زرین دشت نیز در این مرحله مورد تایید قرار گرفته است. 

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 11 / 11 / 1390برچسب:اخبار انتخابات داراب و زرین دشت , انتخابات مجلس داراب و زرین دشت , تایید صلاحیت بابایی و بهمنی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رد صلاحیت ها در حوزه انتخاباتی داراب و زرین دشت

گزارشهای واصله خبر از رد صلاحیت آقای بابایی و اسکندر بهمنی علاوه بر صفدر زارع و خانم حکمت دارد ، گفتنی است تایید صلاحیت افشاری نیز در هاله ای از ابهام می باشد  . بدین ترتیب زمینه جهت حضور جناب احمدی به کرسی بهارستان مهیا شده است .

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 6 / 11 / 1390برچسب:رد صلاحیت بهمنی و بابایی , رد صلاحیتها در داراب و زرین دشت , رد صلاحیتهای حوزه انتخاباتی داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

معرفی کاندیداهای احتمالی استان فارس

بنا به درخواست بینندگان و کاربران گرامی اسامی کاندیداها و نامزدهای احتمالی تمامی حوزه های انتخاباتی استان فارس را در اختیار شما دوستان گرامی قرار می دهم.

حوزه انتخابیه شیراز:ذوالانوار ، قادری ، دستغیب، رودکی ،نجابت ،مختاری حدائق ،ضرغام صادقی ،کریم زارع ،خادمی

حوزه انتخابیه فیروزآباد -قیروکارزین -فراشبند :موسوی سرچشمه ،رمضانی ،قربانی کشکولی ،جلالی ، امیری ،کرم پور 

حوزه انتخابیه: لارستان - خنج وگراش :حسنی ،زندوی،نخبه ،کشفی

-احمدی-بابایی-زارع- حکمت -نظری حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت :رستاد - افشاری - عسکری -جوادی - بهمني

حوزه انتخابیه استهبان ونی ریز : حسین بیات ، زهرا بابری ،منصور طبیعی ، محمد سقائی ، حسین خاوندی ،محمد کاظم کاوه پیشقدم ، رضا صداقت ، عبد الخالق محمدی ،  ابراهیم علیخانی ، محمد جواد دمیری ، محمد حسین ستایش

حوزه انتخابیه جهرم : رضائی کوچی -شجاعی فر- حسینی-میمنه- عبدالرضا رحمانیان-مهرداد احمدی-جمال الدین ارجمند -

حوزه انتخابیه فسا : دوگانی ،رضائی ،قادرپور- نجفی-ارغوانی-اکبریان-بلاغی-صدوقی-کلاهی- هوشنگی

حوزه انتخابیه لامرد :دکتر موسوی - اجرایی - احمدی -دکتر علیزاده - هاشمی

حوزه انتخابیه سپیدان :هاشمی،بانشی ،زارع مویدی ،خادم فروغي 

حوزه انتخابیه کازرون : دهقان ناصرآبادی ،رضازاده ،دکترمحمد صادقی مرادي- مهبودي 

حوزه انتخابیه اقلید :رحمانی ،پاک فطرت ،احمدیان بهنام محمدي و عباس اصلاحی-اميري - گرامي- ترابي -طاهري- شرفي 

حوزه انتخابیه کوار سروستان-خرامه :کوهی ،طهماسبی ،طاهری 

حوزه انخابییه آباده - خرمبید -بوانات : محمد جانی - دکتر محمدی - دکتر حقیقت - اکبری- معماری- معتضدیان-مومن زاده-قشقایی-عابدی-طباطبایی-هاشمی-خلج 

حوزه انتخابیه مرودشت - ارسنجان - پاسارگاد: قبادی - شبان پور - زارع - روستا زاده- استواري-برومند- اميري

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 3 / 11 / 1390برچسب:کاندیداهای احتمالی مجلس نهم در فارس ,انتخابات مجلس نهم داراب و زرین دشت ,اخبار انتخابات داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

رد صلاحیت شدگانی که تایید شدند

صلاحیت جمعی از نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرای مجلس شورای اسلامی که پیش از این در هیئت های اجرایی نهمین دوره انتخابات مجلس رد شده بود، در هیئت های نظارت انتخابات تایید شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، هیئت های نظارت استانی در بررسی صلاحیت داوطلبان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس هشتم از جمله نمایندگان اصلاح طلب را تایید کردند.

انوشیروان محسنی بند پی نماینده نوشهر و چالوس، محمد مهدی شهریاری نماینده بجنورد، مجید نصیرپور نماینده سراب، علیرضا محجوب نماینده تهران و داریوش قنبری نماینده ایلام از جمله نمایندگان اصلاح طلبی هستند که از سوی هیئت های اجرایی رد صلاحیت شدند اما با نظر هیئت های نظارت استانی صلاحیت آنان برای ورود به انتخابات مجلس نهم تایید شد.

همچنین علی زنجانی نماینده فعلی نقده و اشنویه،‌ داوود محمدجانی نماینده مردم آباده از تایید صلاحیت خود خبر دادند.

به گزارش مهر، همچنین با بررسی مجدد صلاحیت نادر قاضی پور نماینده اصولگرای ارومیه و عبدالجبار کرمی نماینده مستقل  سنندج، هیئت نظارت نیز همچون هیئت اجرایی نظر به رد صلاحیت آنان داده است.

قاضی پور در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هیچ دلیلی برای رد صلاحیتم عنوان نشده است. هرچند که خودم می دانم علت چیست. این نظر اشخاص بوده که من تایید نشوم چون همواره با مسائلی در منطقه مخالفت کرده ام که موجب ناراحتی افرادی شده است. این نظر هیئت های نظارت و اجرایی نظر نظام نسبت به من نیست و کاملا شخصی و منطقه ای است.

وی و کرمی  در گفتگو با مهر از تصمیم خود برای اعتراض مجدد نسبت به این نظر هیئت های نظارت خبر دادند.

هیئت های نظارت همچنین صلاحیت علی مطهری، علی عباسپور و حمید رضا کاتوزیان سه نماینده فعلی تهران را هم که از سوی هیئت های اجرایی رد شده بود، تایید کردند.

قدرت الله علیخانی نماینده قزوین نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، صلاحیت خود در بررسی هیئت های نظارت را تایید شده خواند و گفت: هنوز چیزی به من ابلاغ نشده اما مطمئنا من تایید شده هستم.

به گزارش مهر، در این مرحله داوطلبانی که از سوی هیئت‌های استانی صلاحیتشان مورد تأئید قرار نگرفته است، طبق تبصره3 ماده 52 قانون برای اعلام اعتراض 24 ساعت زمان دارند تا اعتراضشان را به صورت مکتوب به شورای نگهبان ارائه کنند.
شورای نگهبان طبق قانون 20 روز برای بررسی شکایت داوطلبان معترض مهلت دارد و به گفته کد خدایی سخنگوی شورای نگهبان نتیجه قطعی بررسی صلاحیت‌ها اول اسفندماه از سوی شورای نگهبان اعلام خواهد شد.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 2 / 11 / 1390برچسب:تایید صلاحیت اصلاح طلبان و اصولگرایان , تایید صلاحیت رد صلاحیت شدگان انتخابات مجلس نهم , اخبار انتخابات داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

کاندیداهای خانوادگی برای انتخابات مجلس

 برخی از نمایندگان فعلی مجلس به همراه اقوام درجه یک خود در انتخابات مجلس نهم کاندیدا شدند.


به گزارش جهان، برخی از نمایندگان فعلی بصورت خانوادگی در انتخابات مجلس نهم شرکت کردند که دراین میان کاندیداهای زن و شوهر، خواهر و برادر، پدر و پسران قابل مشاهده است.

قدرت الله علیخانی که نماینده فعلی قزوین است به همراه ۲ فرزندش کاندیدای انتخابات مجلس نهم شد.

جالب است که ۲ پسر علیخانی برای شهرستان بوئین زهرا که یک نماینده می خواهد، کاندیدا شدند.

حسن کامران و نیره اخوان نمایندگان فعلی اصفهان زن و شوهر هستند که چند سالی از این حوزه انتخابیه کاندیدا می شوند و به مجلس راه می یابند و برای انتخابات آینده هم ثبت نام کردند.

طیبه صفایی نماینده فعلی تهران است که به همراه شوهرش رحیم قربانی، کاندیدای انتخابات مجلس شد. البته شوهر این نماینده از شهرستان ارومیه کاندیدا شد.

محمدجواد نظری مهر نماینده فعلی کردکوی است که به همراه خواهر خود داوطلب انتخابات آینده شد.

معصومه نظری مهر همسر منوچهر متکی وزیر خارجه سابق است که خواهر محمد جواد نظری مهر می باشد.

همچنین موسی قربانی نماینده قائنات در مجلس فعلی است که برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام نکرده است اما در تلاش است که صندلی قائنات در مجلس به برادرش برسد و برای پیروزی وی تلاش می کند.

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 1 / 11 / 1390برچسب:انتخابات مجلس نهم , داوطلبان انتخابات مجلس , کاندیداهای خانوادگی , انتخابات مجلس داراب و زرین دشت, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com